22:40
A+ A-

kırık karneden daha kötü şey

Adam oglunun odasinin onunden gecerken hayretle bakakaldi.Yatagi
guzelce toplanmisti ve odasi hic olmadigi kadar derli toplu
gorunuyordu. Sonra adam yastigin uzerine birakilmis mektup zarfini
farketti. Üzerinde "Babama" yaziyordu.

Aklindan gecen bin bir kotu dusunceyle mektup zarfini acti ve titreyen elleriyle mektubu okudu: Sevgili baba; Sana bu satirlari derin bir pismanlik ve
uzuntu icinde yaziyorum.Kiz arkadasimla kacmak zorundaydim cunku
seni ve annemi yasanacak rezaletten uzak tutmak istedim.Gercek
tutku ve aski ben jale ile buldum ve o ole tatli ki anlatamam...
sunu biliyordum siz onun vucudunun her yerine taktigi kupeleri,
derisine islettigi dovmeleri,kendine has o cilgin giyim tarzini
asla ama asla onaylamayacaktiniz ve tabi benden cok buyuk olmasida
bir sorundu. Fakat benim icin bunlar degildi gercek tutku ve gercek
ask...

Baba jale hamile! jalenin dedigine gore cok mutlu
olacagiz. Ormanda kendine ait bir karavani ve tum kis yetecek
kadarda yakacagi var. Bir suru cocuga sahip olma dusuncesi
ruyalarimizi susluyor. Jale benim gozlerimi esrar gercegine acti
ve artik biliyorum ki esrar kimseye zarar vermez. Esrar yetistirecek
ve insanlara pazarlayacagiz ve yine bu sayede ihtiyacimiz olan kokoin
ve ekstaziye ulasacagiz. Artik tam anlamiyla bilime yalvariyoruz
dualar ediyoruz su AiDSin caresi bulunsun ve Jale sagligina kavussun
diye... O kesinlikle iyilesmeyi hakediyor. Endiselenmeyi birak baba
ben 15 yasindayim ve kendi basimin caresine bakabilirim.Eminim
birgun geri donecegiz ve sen kendi torunlarini
taniyacak,seveceksin. Oglun cihan

sizce devamında ne olmuş öğrenmek için bir tık yeter:))