" Old Boy" (İhtiyar Delikanlı)

Eşim ve ben film izlemeyi çok seviyoruz.Beynimizi ve vucudumuzu dinlendirmemiz için birebir. Haftasonu yaklaşıyor ve bu soğuk havalarda evde vakit geçirmek daha mantıklı.Size haftasonunuz için müthiş bir önerim var. :)

Öncelikle kahvelerinizi hazırlayın, patlamış mısırınızı yapın ve tv karşısına geçip OLD BOY filmini açın.Pişman olmayacaksınız. :)


2003'te yayınlanan Güney Kore filmidir.
Yönetmeni: Park Chan-Wook
Cannes Film Festivali'nde Büyük Ödül'ü almıştır.
İMDB Puanı: 8,4

İlk defa bir kore filmi izledim.Böyle bir senaryo çıkaracakları hiç aklıma gelmezdi.Filmi izledikten sonra şaşkınlığım beni 3 saat boş boş bakmaya itti. :) Bir çok Ata sözünü andım, filmden sonra :) Mutlaka izlemelisiniz. MUTLAKA... MUTLAKA...

En çok kendi kendime şunu söyledim; "yargılama! sakın hiç bir şeyi yargılama! yadırgadığın şeyi yaşamadan ölmezsin.!" 

Filmin konusu için TIKLAYIN...